Marvel’s Avengers Review – niet super genoeg

Home » Recensies » Marvel’s Avengers Review – niet super genoeg
juli 19, 2024
8 minutes
26

Een sympathieke campagne kan niet goedmaken voor niet -opwindend ontwerp.

Voor elk ding om van te houden Marvel’s Avengers, er is iets om het te annuleren, alsof het een glanzende machine is die zorgvuldig is vervaardigd door slimme mensen in witte jassen en klemborden om elke laatste druppel plezier te neutraliseren.

Marvel’s Avengers beoordeling

• Ontwikkelaar: Crystal Dynamics, Crystal Northwest, Eidos-Montréal, Nixxes Software BV
  • Uitgever: Vierkante enix
  • Platform: Beoordeeld op PS4 Pro
  • Beschikbaarheid: Nu op pc, Xbox One en PS4

Het maakt niet uit welke geweldige ingrediënten je in de mond van de machine voedt – een lieve lead, misschien, of een stellaire stem die wordt gecast – omdat het apparaat aan het einde werkt om al die positieven tegen te gaan met iets irritants offrustrerend. Het resultaat is een merkwaardig flauwe, neutrale ervaring die noch geweldig noch verschrikkelijk is, maar zich op een manier meesterlijk uitstrekt op een manier die eerlijk gezegd verbazingwekkend is.

Tot overmaat van ramp zijn er vele malen – meestal binnen de meestal bevredigende campagne voor één speler – wanneer Marvel’s Avengers is helemaal niet flauw. Kamala Khan – aka mevrouw Marvel – is schattig, en haar verhaal, indien een beetje voorspelbaar, raakt alle beats die je zou verwachten van een verhaal dat in zo’n iconisch universum is afgenomen. De gevecht is prima, indien ongeraffineerd. De visuals zijn prima, indien onopvallend. Het plunderen is prima, als het een beetje nutteloos is. De omgevingen zijn prima, indien een beetje repetitief. De zachte buitpuzzels zijn prima, als hij schokkend eenvoudig is. Maar prima zal je hier niet houden, is het niet? Fijn is niet genoeg om meer eisen te stellen aan uw tijd en geld. En dat is het probleem.

De single-player-campagne is gemakkelijk de sterkste trekking van de game en biedt een plezierige, als rote set missies die MS volgen Marvel’s -transformatie van nerdy fangirl naar bonafide superheld terwijl ze werkt om de posse te verenigen nadat ze ontbonden zijn, omdat ze oneerlijk de schuld hebben gekregen voor een catastrofaal evenement. Ze sluit zich aan bij het gevecht om hun naam vrij te maken en de nietsvermoedende Inhumans te redden die uit de straten van de stad zijn gegaan, werkend om de schurkachtige AIM -organisatie en haar hordes moorddadige robots onderweg neer te halen.

Mechanisch en visueel is het avontuur plichtmatig. Het is een beetje ruw aan de randen, alsof een gebrek aan tijd of geld – misschien beide – die laatste glanzende spit -glooi van Pools hebben voorkomen. Dat wil niet zeggen dat ik niet heb genoten omdat ik het soms heel erg deed, maar de Marvel’s Avengers machine is te bloedig goed in het tegengaan van de goede stukjes door iets te serveren dat ook zal irriteren of frustreren.

Neem bijvoorbeeld de missie “Starktech Outfits”. Je rockt naar de opwindende climax van de single-player-campagne. Het is gespannen en opwindend geweest, en hoewel de plaatsen die je bezoekt meestal alleen in naam variëren – de AIM -architecten komen schijnbaar af van de Ikea School of Identikit Design – het valt niet te ontkennen dat je dicht bij een definitieve confrontatie komt met de ultieme superstillainantagonist… En dan word je in een vervelende missie voor het verzamelen van middelen gegooid.

Het is niet eens dat je deze missies eerder hebt gehad – je hebt niet. Maar het is nu, als je ongeveer 90 procent klaar bent en jeukt om het grote slechte aan te nemen – dit is wanneer Marvel’s Avengers gooit een fetch-quest in om elektronische componenten van robotachtige lijken te verzamelen. Hoewel de betrokken vijanden niet moeilijk te vinden of te vernietigen zijn, is er momenteel ook geen manier om verhalenmissies opnieuw te spelen, dus er is geen manier om een gebied opnieuw te bezoeken waar je ze eerder bent tegengekomen. In plaats daarvan moet je op de oorlogstafel springen, een zwerfzijdige zoektocht kiezen die je nog moet voltooien en hoop dat je ze zult vinden. Al het momentum is verbrijzeld, waardoor je gefrustreerd en onzeker blijft over wat je in godsnaam moet doen.

Erger nog, het is ongeveer zo stabiel als een eenbenige ontlasting. Ik heb tijden gehad waarin de dialoog verkeerd is, overlappen of helemaal niet spelen. Ik speelde ooit een halve missie en zag alleen de omtrek van de schedel van Black Widow en de achterkant van haar camo-gecloodde ogen. Ik werd gedwongen om uitrusting te kopen van een nieuwe verkoper – al mijn bronnen in het proces gebruiken – alleen voor het item om nooit mijn inventaris te halen. Ik merkte in het begin niet veel stotteren en vertraging, maar hoe verder in het verhaal dat je gaat – en hoe meer vijanden op het scherm zwermen – hoe problematischer het wordt.

Ik heb ook twee harde crashes gehad die me dwingen om mijn PS4 Pro opnieuw op te starten, en verschillende gelegenheden waarbij het laden voor onbepaalde tijd hing – een probleem maakte des te lang meer ondraaglijk gezien hoe lang Marvel’s Avengers laadschermen zijn sowieso. Eens zat mijn coöperatiepartner voor een langdurige periode vast in de helicarrier van het laadscherm, maar kon Hulk Grunt horen en stampen als hij “X” raakte “.

Dat gezegd hebbende, wanneer ik de juiste dialoog op de juiste plaatsen krijg, goed verdriet, doet de diamant-tier voice castshow. Het kan niet gemakkelijk voor hen zijn geweest om in een franchise te komen die zo bekend en geliefd is als Marvel’s filmische universum en presteren als dergelijke gevestigde personages, maar zelfs met het cheesy script is het stemwerk onberispelijk. Troy Baker’s contemplatieve, zacht gesproken Bruce Banner is een bijzonder memorabele uitvoering, en een die mogelijk mijn favoriet is van zijn tot nu toe.

Maar terwijl het spel terecht zorgt dat je tijd doorbrengt met elke held op het roster – en met succes een single verenigt Controle -schema voor meerdere personages, die niet gemakkelijk kunnen zijn om uit te trekken – ik kwam om missies te haten die me dwingen om te spelen als Iron Man of Thor. Luchtgevecht is onhandig tot het punt van frustratie, terwijl gewelf en pareren ook een beetje hit en miss is. Gevecht is op melee gebaseerd met een handvol afstand en speciale vaardigheden die erin worden gegooid, en het is oké – soms zelfs plezierig – maar de uitgebreide vaardigheidsbomen voegen niet zoveel toe aan de mix als je zou kunnen hopen, ondanks de op maat gemaakte vaardigheden van elke held.

Het nivelleren van versnelling is nutteloos tot het punt van ongeloof – er is zoveel van, er is weinig zin om de kracht van alles te vergroten totdat je de campagne hebt voltooid nadat je de campagne hebt voltooid. in tegenstelling tot Destiny – waaruit Marvel’s Avengers ‘lijkt veel van de inspiratie van de plunderschoot te tekenen – er is geen cosmetisch voordeel en nauwelijks een tactisch voordeel, waardoor je je afvraagt waarom er in de eerste plaats verkopers of facties zijn. Missiedoelstellingen worden gerecycled tot het punt van vervuil.

Mijn favoriete momenten zijn geweest met een coöperatiepartner aan mijn zijde, momenten waarop we aanvallen hebben gesynchroniseerd om tegelijkertijd op dezelfde slechterik te jammeren, maar het spel vecht bij elke beurt om te voorkomen dat ik dat doe. Je moet een paar uur van de solo-campagne doorstaan voordat je zelfs het Mission-Select-scherm van de oorlogstafel opent, en ondanks het feit dat je single-player-missies vaak worden gevuld met AI-metgezellen, kun je er geen vervangenmet een vriend. Het is zo’n verouderde aanpak en een vreemde ontwerpkeuze voor een spel schijnbaar zo geschikt voor coöperatie.

Evenzo begrijp ik niet waarom je gedwongen wordt in een gesimuleerde Harm Combat -zelfstudie wanneer je de multiplayer -modus start, Avengers ‘initiatief, gezien het spel alles behalve erop staat dat je eerst de solo -campagne voltooit. Waarom zou iemand een andere basale gevechtsopleiding nodig hebben na het afronden van de 12-achtige content met één speler? Het is niet logisch.

Wat betreft de microtransacties? Ik weet dat er een oneerlijke trend is van uitgevers die het meest ernstige aanbod deactiveren tot enkele weken na de lancering wanneer mensen zoals ik onze gedachten al hebben opgeschreven, maar op dit moment het aanbod op Marvel’s Avengers ‘Marktplace zijn echt “gewoon” cosmetisch, en… Nou, saai, eerlijk gezegd.

Ik hou niet echt van het Hero Pass -systeem – de individuele strijd gaat door vergrendeld aan elke held – en zoals veel van de live -service -aspecten van de game voelen ze zich inelegant en opdringerig, genietend op een frame dat het niet nodig had en kan ‘t ondersteunt het goed. Maar de passen bieden wel wat extra heldenspecifieke missies, die behoorlijk plezierig zijn, dus… Ik weet het niet. Ze zijn nu onschadelijk – alle zes startende helden beschikken over “gratis” heldpassen – maar het zal veel moeilijker zijn om toekomstige te aanbevelen die je echte geld willen willenervan, maar ik weet niet zeker hoe haalbaar dat voor de meesten is. We zullen zien, denk ik.))

Als een live-servicespel, kun je veel tweaks en veranderingen verwachten als de weken veranderen in maanden, maar heb je zoveel akkoord gemaakt van dat soort games dat het is achtergelaten met weinig identiteit. Ondanks de belofte van zijn campagne, zijn innemende cast en indrukwekkend stemwerk, Marvel’s Avengers is een niet -originele en ongeïnspireerde affaire die helaas tekortschiet van wat het had kunnen zijn – wat het had moeten zijn.

How do you rate Marvel’s Avengers Review – niet super genoeg ?